Diyetler Listelerinden Yaralanma
Sağlık

Diyetler Listelerinden Yaralanma

Sizde diyetler listeleri sayesinde fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. Kışın bol kıyafetlerin içinde saklamış olduğunuz kilolar, kabusumuz olmaya devam ediyor. Ancak hiç endişelenmeyin. Bu diyetler listeleri sizleri arzu ettiğiniz kilolara geri döndürüyor.

Atkins Diyeti

Sağlık konusunda en çok tartışılan diyetler listeleri arasında Dr. Atkins’in listesi yer alıyor. Diyetin temel noktası, alınan karbonhidrat düşük tutmak ve protein konusunda zengin beslenmektir. Dr. Atkins’e göre bu tür beslenme durumunda yağ yakmamak imkânsız duruma geliyor. Vücut, temel enerji açığını kapatmak için yağları kullanıyor. Başlangıç aşaması içerisinde ilk 14 gün, kafein başta olmak üzere, makarna ya da nişastalı sebzelerin yer almadığı ve daha sonraki aşamada ise azar azar listeye eklendiği diyet türünde iki hafta gibi kısa bir sürede kilo verebilirsiniz.

Karatay Diyeti

En popüler diyetler listelerinin başında Karatay diyeti geliyor. Prof. Dr. Canan Karatay, diyet konusunda tüm bilinenleri alt üst etmeye devam ediyor. Karatay’a göre üç öğün büyük porsiyonlar tüketmemiz gerekmektedir. Sabah kahvaltısı en kuvvetli yapılması gereken öğün olarak yer alıyor. Diyet içerisinde ekmek, meyve, şeker, beyaz un ve paketlenmiş ürünlerin tüketilmemesi gerekiyor. Ara öğün yapmak isteyenler ise fındık, fıstık, ceviz, badem gibi kuru yemişleri kolayca tüketebilir.

Dukan Diyeti

Diyetler listeleri içerisinde Pierre Dukan’ın ortaya çıkardığı diyet milyonlarca kişi tarafından yapılıyor. Diyetin temel noktası ise, yüzde 40 protein, yüzde 60 sebze olarak hesaplanmış. Başlangıç döneminde verilen bir haftalık zamanda sadece protein tüketiliyor. Seyir İkinci dönemde ise protein ve sebzeyi beraber tüketiyorsunuz. Bu dönemlerde yulaf kepeği dışında karbonhidrat alımı söz konusu olmuyor. Güçlendirme zamanında ise listeye yavaş yavaş meyve ve karbonhidrat ekleniyor. En son aşama içerisinde ise haftanın bir günü hiçbir kısıtlama getirmiyor. Çoğu diyetisyene göre bu diyeti uygulamak risk taşıyor.

Weight Watchers Diyeti

Dünyanın en popüler diyetler listeleri arasında yer alan Weight Watchers cinsiyet, yaş, kilo, boy ve günlük egzersiz oranları aracılığı ile puan hesaplamak ve bu puan sistemine uygun olarak hazırlanan besin kataloğu üzerinden kendi listenizi yaratmak üzerine kurulu olarak yer alıyor. Diyet uygulamasında dikkat etmeniz gereken konular arasında beslenme programlarınızın bu puanı kesinlikle geçmemesi gerekiyor. Bu konuda ise de et ve peynir başta yer almak üzere besinlerin gramajını ayarlamak son derece önemlidir. Sizde kilo vermek için diyetler listelerinden faydalanabilir ve sağlıklı bir şekilde kilo verebilirsiniz.

Son olarak https://www.dezpack.com/ sitesinden farklı bir ürünün hakkında bilgi edinmenizi tavsiye ederiz. Veya https://www.youtube.com/watch?v=YesBXf3h-Sc videosunu izleyebilirsiniz.

 

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir